Γενικά

    1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
    2. Με ποιους τρόπους και πόσο συχνά μπορώ να πληρώσω το ασφαλιστήριό μου;
    3. Τι είναι το δικαίωμα της Υπαναχώρησης;
    4. Άλλαξα διεύθυνση αλληλογραφίας, πώς θα ενημερώσω;
    5. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους κατά τόπους εκπροσώπους της ΔΥΝΑΜΙΣ;
    6. Θέλω να ασφαλιστώ από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, τι πρέπει να κάνω;
    7. Γιατί να επιλέξω την ΔΥΝΑΜΙΣ για την ασφάλιση μου;


Αυτοκίνητο

    1. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που μου συμβεί τροχαίο ατύχημα;
    2. Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση βλάβης του οχήματος μου;
    3. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου μου;
    4. Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για την υποβολή αίτησης για ασφάλιση αυτοκινήτου;
    5. Τι μου προσφέρει η Οδική και Ταξιδιωτική Βοήθεια;
    6. Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός ζημιών;
    7. Ποιες Ασφαλιστικές Εταιρίες συμμετέχουν στο Φιλικό Διακανονισμό;
    8. Σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από ανασφάλιστο όχημα αποζημιώνομαι και αν ναι, πώς;
    9. Αν θέλω να ταξιδέψω με το αυτοκίνητο / μηχανή μου σε χώρες εκτός Ελλάδας, τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
    10. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων;
    11. Τι πρέπει να κάνω αν εμπλακώ σε ένα ατύχημα με όχημα με ξένες πινακίδες;
    12. Τι σημαίνει ο όρος Φροντίδα Ατυχήματος;
    13. Εάν κάποιος άλλος οδηγεί το όχημα μου, είναι καλυμμένος από την ασφάλεια;
    14. Ποιες ζημιές καλύπτει το ασφαλιστήριο μου Αστικής Ευθύνης από ατύχημα του αυτοκινήτου μου; Τι είδους αποζημίωση καταβάλλεται από την ασφαλιστική μου εταιρία και σε ποιους;
    15. Ποιες είναι οι προαιρετικές Ασφαλίσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου;
    16. Εμπλοκή σε ατύχημα στο Εξωτερικό
    17. Έχω υποχρέωση από το Νόμο να συνάψω ασφάλιση για το αυτοκίνητό μου; Σε ποια νομοθεσία βασίζεται η ασφάλιση αυτοκινήτου;
    18. Ποιες κυρώσεις προβλέπονται από το Νόμο, σε περίπτωση κυκλοφορίας ανασφάλιστου οχήματος;
    19. Εάν πουλήσω το όχημά μου, τι γίνεται με το ασφαλιστήριο που έχω συνάψει για την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης μου;
    20. Τι καλύπτει η ασφάλιση ιδίων ζημιών ή αλλιώς μικτή;
    21. Τι σημαίνει ο όρος “απαλλαγή” και σε τι με ωφελεί;
    22. Τι δικαιολογητικά θα πρέπει να έχω για να αποζημιωθώ από την ασφαλιστική εταιρία;
    23. Μπορώ να προχωρήσω στην επιδιόρθωση της ζημίας του αυτοκινήτου μου, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του ασφαλιστή;
    24. Πως θα μου καταβληθεί η αποζημίωση;
    25. Ο Φιλικός Διακανονισμός εφαρμόζεται μόνο με τη συμπλήρωση εντύπου φιλικής δήλωσης;
    26. Μπορώ να διακόψω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου;
    27. Υπάρχουν συμβεβλημένα με την Δύναμις συνεργεία;
    28. Γιατί να επιλέξω συμβεβλημένο συνεργείο;
    29. Σε περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου μου η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική μου παρέχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μου;


Σκάφος

    1. Πώς μπορώ να ασφαλίσω το σκάφος μου;
    2. Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του σκάφους μου για ζημιές έναντι τρίτων;
    3. Για ποιους άλλους κινδύνους μπορώ να καλύψω το σκάφος μου;


Περιουσία

  1. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής στην κατοικία μου;
  2. Τι μου προσφέρει η κάλυψη της Τεχνικής Βοήθειας;
  3. Σε ποια αξία αποζημιώνομαι σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία μου;
  4. Μπορώ να ασφαλίσω την κατοικία μου από τον κίνδυνο του Σεισμού;
  5. Μπορώ να ασφαλίσω μόνο το περιεχόμενο της κατοικίας μου;
  6. Οι κοινόχρηστοι & βοηθητικοί χώροι (ασανσέρ, αποθήκες, γκαράζ) μπορούν να ασφαλιστούν;
  7. Τι χρειάζεται να κάνω για να ασφαλίσω το σπίτι μου;
  8. Τι χρειάζεται να κάνω για να ασφαλίσω την επιχείρησή μου;
  9. Τι πρέπει να κάνω αν πάθει ζημιά το σπίτι μου;
  10. Τι πρέπει να κάνω αν πάθει ζημιά η επιχείρησή μου;
  11. Μπορώ να ασφαλίσω την εξοχική μου κατοικία;
  12. Πως ορίζονται οι ασφαλιζόμενες αξίες;
  13. Καλύπτονται κοσμήματα - χρήματα εντός του σπιτιού μου;
  14. Μπορώ να αλλάξω τις καλύψεις του συμβολαίου μου;
  15. Σε περίπτωση που αγοράσω αντικείμενα σημαντικής αξίας, πρέπει να το δηλώσω στην εταιρία;



Γενικά

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας ; 
Δείτε Εδώ


Με ποιούς τρόπους και πόσο συχνά μπορώ να πληρώσω το ασφαλιστήριό μου;
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική με στόχο πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εφαρμόζει, σύγχρονους τρόπους εξόφλησης των ασφαλίστρων σας μέσω:

  1. Το διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ στις τράπεζες του παρακάτω πίνακα με τους εξής τρόπους:
    • Με χρέωση του λογαριασμού σας στην συγκεκριμένη τράπεζα.
    • Μέσω της υπηρεσίας WEB Banking και επιλέγοντας στην εργασία «Πληρωμές προς ασφαλιστικές εταιρίες» την εταιρία ΔΥΝΑΜΙΣ.
    • Με κατάθεση στα κέντρα αυτόματων συναλλαγών ( APS ) και κάνοντας χρήση του μοναδικού κωδικού πληρωμής που αναγράφεται στην ειδοποίηση πληρωμής Ασφαλίστρων.
    • Μέσω phone banking.
  2. Μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας με χρέωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας ή του τραπεζικού σας λογαριασμού.
  3. Στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας μας, Βασιλίσσης Σοφίας 10, Αμαρούσιο 151 24



Προσοχή, παρακαλούμε να φροντίζετε για την έγκαιρη εξόφληση των ασφαλίστρων σας, μέχρι την ημερομηνία λήξης της ασφαλιστικής κάλυψης, όπως προβλέπεται από το άρθρο 169 του Ν.4261/2014. Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε, ότι η ασφάλιση έχει αυστηρά καθορισμένη διάρκεια, ενώ η ανανέωση του συμβολαίου σας, επιτρέπεται μόνον αφού προηγηθεί η καταβολή του σχετικού ασφαλίστρου.

Τι είναι το δικαίωμα της Υπαναχώρησης;
Είναι το δικαίωμα που έχετε ως αντισυμβαλλόμενος να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση ασφάλισης, αποστέλλοντας στην εταιρεία σχετική επιστολή εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία παράδοσης σε εσάς του ασφαλιστηρίου. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την ασφαλιστική σύμβαση, επιστρέφονται τα καταβληθέντα ασφάλιστρα μετά την αφαίρεση του δικαιώματος συμβολαίου και των πραγματοποιηθέντων εξόδων (προμήθειες, τυχόν άλλα έξοδα που μπορεί να έχουν γίνει κ.λπ.).

Άλλαξα διεύθυνση αλληλογραφίας, πώς θα ενημερώσω;
Μπορείτε να ενημερώσετε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή να επικοινωνήσετε απευθείας με την εταιρία μας καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους κατά τόπους εκπροσώπους της Δύναμις;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των συνεργατών μας ανά την Ελλάδα καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας.

Θέλω να ασφαλιστώ από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, τι πρέπει να κάνω;
Επικοινωνήστε μαζί μας ή με έναν από τους συνεργάτες μας ανά την Ελλάδα. Αφού περιγράψετε τις ανάγκες σας, θα διαμορφωθεί και θα σας προταθεί το πρόγραμμα που σας εξασφαλίζει απόλυτα.

Γιατί να επιλέξω την Δύναμις για την ασφάλιση μου;
Δείτε Εδώ 

Αυτοκίνητο

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που μου συμβεί τροχαίο ατύχημα;

  • Διατηρείστε την ψυχραιμία σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν τραυματίες, εάν υπάρχουν, μην τους μετακινείτε και καλέστε το ασθενοφόρο και την αστυνομία.
  • Τηλεφωνήστε μας στο 210-9988155, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο και ο εκπρόσωπος μας θα φτάσει κοντά σας άμεσα και θα αναλάβει όλες τις διαδικασίες και συνεννοήσεις. Θα καταγράψει τις λεπτομέρειες του συμβάντος και θα βγάλει όλες τις απαραίτητες φωτογραφίες. Εάν υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες, ενημερώστε τον για τα στοιχεία τους. Ο εκπρόσωπος μας θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε την φιλική δήλωση και όποιο άλλο έγγραφο χρειαστεί.
  • Ζητήστε από τον εκπρόσωπο μας να σας ενημερώσει για τα πλεονεκτήματα της αποκατάστασης των ζημιών σας στα συνεργαζόμενα με την εταιρία συνεργεία.
  • Εάν είναι εφικτό μετακινήστε το αυτοκίνητο σας σε σημείο που δεν εμποδίζει την κυκλοφορία.


Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση βλάβης του οχήματος μου;
Καλέστε μας στο 210-9988155, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο και ένας εκπρόσωπος της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρίας, MONDIAL ASSISTANCE θα φτάσει κοντά σας άμεσα για να επιδιορθώσει, εάν είναι εφικτό, ή να παραλάβει το όχημα σας.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου μου;

  • Θα πρέπει άμεσα να καλέσετε την αστυνομία, η οποία θα συμπληρώσει δελτίο συμβάντος, αντίγραφο του οποίου θα σας δώσει. Στη συνέχεια θα πρέπει να δηλώσετε σε εμάς ή στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο το περιστατικό.
  • Να προσκομίσετε τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν, καθώς και τα κλειδιά του αυτοκινήτου.
  • Μετά το πέρας των 90 ημερών, να προσκομίσετε στην εταιρία βεβαίωση μη ανεύρεσης του αυτοκινήτου σας και πληρεξούσιο κυριότητας.


Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για την υποβολή αίτησης για ασφάλιση αυτοκινήτου;

  • Αντίγραφο Άδειας Οδήγησης.
  • Αντίγραφο Άδειας Κυκλοφορίας Οχήματος.
  • Τιμολόγιο αγοράς για νέα οχήματα.


Τι μου προσφέρει η Οδική και Ταξιδιωτική Βοήθεια;
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική σε συνεργασία με την MONDIAL ASSISTANCE, σας εγγυάται την επιτόπου επισκευή του αυτοκινήτου σας όπου και αν βρίσκεστε (εάν είναι εφικτό) ή την ρυμούλκηση του στο πλησιέστερο συνεργείο ή το σπίτι σας, σε περίπτωση που αυτό έχει υποστεί οποιαδήποτε βλάβη. Η κάλυψη αυτή μπορεί να επεκταθεί και για την εξασφάλιση σας σε χώρες του εξωτερικού.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός ζημιών;
Είναι το Σύστημα Άμεσης Πληρωμής Ζημιών από Τροχαίο Ατύχημα με το οποίο προβλέπεται ότι σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στην Ελλάδα μεταξύ δύο αυτοκινήτων, ο αναίτιος του ατυχήματος ή ο κατά 50% συνυπαίτιος έχει το δικαίωμα να ζητήσει να αποζημιωθεί από την εταιρία του σε περίπτωση υλικής ζημιάς (μέχρι € 6.500) ή/και σωματικής βλάβης (μέχρι € 30.000 συνολικά και έως € 12.000 ανά άτομο).Προϋπόθεση είναι και τα δύο αυτοκίνητα να είναι ασφαλισμένα σε εταιρείες που συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής. Το σύστημα αυτό απαλλάσσει τον αναίτιο οδηγό από το να στραφεί προς την ασφαλιστική επιχείρηση που καλύπτει την ευθύνη του υπαίτιου οδηγού.
Για την εφαρμογή της διαδικασίας αυτής που στόχο έχει τη διευκόλυνση του ασφαλισμένου δημιουργήθηκε το έντυπο της Φιλικής Δήλωσης του Τροχαίου Ατυχήματος, του οποίου η συμπλήρωση επιταχύνει τις διαδικασίες αποζημίωσης. Το έντυπο αυτό περιλαμβάνεται σε κάθε συμβόλαιο και για τη συμπλήρωση του απαιτείται η ανάγνωση των επισυναπτόμενων απλούστατων οδηγιών.

Ποιες Ασφαλιστικές Εταιρίες συμμετέχουν στο Φιλικό Διακανονισμό;

  1. ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.
  2. AIG EUROPE S.A.
  3. ALLIANZ ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.A.E.
  4. ERGO ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.
  5. EURO INSURANCES DAC
  6. EUROINS.AD INSURANCE COMPANY
  7. Eurolife FFH ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΓΑ
  8. GASANMAMO INSURANCE LTD
  9. GENERALI HELLAS A.A.E.
  10. GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ AEAE
  11. Hellas Direct INSURANCE LTD
  12. ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Ε.Α.Ζ. ΑΕ
  13. INTERASCO Α.Ε.Γ.Α.
  14. INTERLIFE SA Α.Α.Ε.Γ.Α.
  15. NP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ-ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΑΕΑΕ
  16. PERSONAL INSURANCE Α.Ε.Γ.Α.
  17. QIC EUROPE LTD
  18. ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣH Α.Ε.Γ.A.
  19. ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝ.Π.Ε. ΑΛΛΗΛΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΛΕΟΦΩΡΕΙΩΝ
  20. ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΓΑ
  21. ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.Γ.Α.
  22. Η ΕΘΝΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
  23. ΜΙΝΕΤΤΑ Α.Α.Ε.
  24. ΟΡΙΖΩΝ 1964 ΑΑΕΖ
  25. ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
  26. ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ Α.Α.Α.Ε.


Σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από ανασφάλιστο όχημα αποζημιώνομαι και αν ναι, πώς;
Ασφαλώς αποζημιώνεστε, απευθείας από την ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Το ανώτατο ποσό αποζημίωσης για τις υλικές ζημιές του αυτοκινήτου ανέρχεται στα € 15.000 με απαλλαγή €180.
Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης απαιτούνται:

  • Να έχει συμβεί το ατύχημα στην Ελλάδα
  • Να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου οχήματος από επίσημο Δημόσιο έγγραφο (Απόσπασμα Δελτίων Συμβάντων Τροχαίας)
  • Η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου οχήματος
  • Να υπάρχει Δήλωση Ευθύνης από τον υπαίτιο (ανασφάλιστο)


Αν θέλω να ταξιδέψω με το αυτοκίνητο / μηχανή μου σε χώρες εκτός Ελλάδας, τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
Απαιτείται η έκδοση «πράσινης κάρτας». Η έκδοση της γίνεται από εμάς άμεσα και σας παραδίδεται μέσω του ασφαλιστικού σας πράκτορα, μπορεί επίσης να σας αποσταλεί μέσω ταχυδρομείου ή μέσω e-mail και περιλαμβάνει καλύψεις Αστικής Ευθύνης (δηλαδή τις Σωματικές Βλάβες και Υλικές Ζημιές έναντι τρίτων). Προσοχή, σε κάθε περίπτωση καθίσταται απαραίτητη η ενημέρωση του ασφαλιστικού σας πράκτορα για την έκδοση «πράσινης κάρτας».

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων;
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Αρκεί να καλέσετε άμεσα στο 210-9988155, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο και να δηλώσετε την ζημιά, έπειτα εμείς θα αναλάβουμε την επισκευή.

Τι πρέπει να κάνω αν εμπλακώ σε ένα ατύχημα με όχημα με ξένες πινακίδες;
Καταγράψτε προσεκτικά τα στοιχεία του οχήματος όπως, μάρκα, μοντέλο, χρώμα και φυσικά τον αριθμό κυκλοφορίας του όπως και τη χώρα προέλευσης. Καλέστε την Τροχαία για να καταγράψει το ατύχημα. Ζητήστε από τον αλλοδαπό οδηγό την πράσινη κάρτα του ή το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του. Αν υπάρχει δυνατότητα φωτοτυπήστε την πράσινη κάρτα ή το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή κόψτε το αντίγραφο της πράσινης κάρτας ή της συνοριακής ασφάλισης. Αν αυτό δεν είναι δυνατό αντιγράψτε λεπτομερώς τις παραγράφους 3, 4, 5 και 10 της πράσινης κάρτας ή της Συνοριακής Ασφάλισης. Σε περίπτωση ύπαρξης ασφαλιστηρίου συμβολαίου, αντιγράψτε το όνομα της αλλοδαπής ασφαλιστικής εταιρίας, τον αριθμό συμβολαίου και ημερομηνίες ισχύος.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η λήψη αντιγράφου Πράσινης Κάρτας του αλλοδαπού οχήματος είναι υποχρεωτική εάν το όχημα φέρει πινακίδες των εξής χωρών: ΑΛΒΑΝΙΑ, ΒΟΣΝΙΑ-ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ, ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ, ΙΣΡΑΗΛ, ΙΡΑΝ, ΜΑΡΟΚΟ, ΜΟΛΔΑΒΙΑ, ΠΓΔΜ, ΣΕΡΒΙΑ, ΤΥΝΗΣΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΟΥΚΡΑΝΙΑ & ΡΩΣΙΑ. Εάν το αλλοδαπό όχημα που φέρει πινακίδες των ανωτέρω χωρών δεν είναι εφοδιασμένο με πράσινη κάρτα θεωρείται ανασφάλιστο. Αντίθετα, για οχήματα από τις χώρες του Ε.Ο.Χ. (τα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τη Νορβηγία, Ισλανδία, Ελβετία και το Λιχτενστάϊν), την ΑΝΔΟΡΑ και την ΚΡΟΑΤΙΑ η Πράσινη Κάρτα δεν είναι υποχρεωτική και, εάν δεν υπάρχει, θα πρέπει να ζητείται το όνομα της ασφαλιστικής εταιρίας του αλλοδαπού οχήματος, ο αριθμός του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και αντίγραφο ασφαλιστηρίου συμβολαίου, εάν είναι δυνατόν.

Σε κάθε περίπτωση, για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αποζημίωσή σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης (Γ.Δ.Α.), το οποίο θα σας δώσει τις απαραίτητες κατευθύνσεις. (Ξενοφώντος 9, 105 57 Αθήνα, τηλ. 210 32 23 324).

Τι σημαίνει ο όρος Φροντίδα Ατυχήματος;
Ο όρος αυτός αφορά στις ενέργειες που γίνονται από την ασφαλιστική εταιρία σε περίπτωση ατυχήματος, με σκοπό την απαλλαγή του εμπλεκόμενου στο ατύχημα πελάτη από γραφειοκρατικές και άλλων ειδών διαδικασίες σχετιζόμενες με το ατύχημα.

Πως καλύπτει :

  • Με την αποστολή συνεργάτη στον τόπο του ατυχήματος για :
    • I. Επιτόπια συμπλήρωση του εντύπου "Δήλωση ατυχήματος".
    • II. Βοήθεια συμπλήρωσης του Ευρωπαϊκού έντυπου δήλωσης ατυχήματος (φιλική δήλωση τροχαίου ατυχήματος).
    • III. Λήψη φωτογραφιών των οχημάτων και του τόπου του ατυχήματος.
    • IV. Καλώντας την τροχαία ή ασθενοφόρο εφόσον υπάρχει τραυματισμός.
  • Δίνοντας, τηλεφωνικώς, ιατρικές και νομικές συμβουλές, σχετικές με το ατύχημα.
  • Μεταφέροντας το ασφαλισμένο όχημα σε συνεργείο, αν το όχημα δεν μπορεί να κινηθεί εξαιτίας ατυχήματος.


Εάν κάποιος άλλος οδηγεί το όχημα μου, είναι καλυμμένος από την ασφάλεια;
Κάθε άτομο που οδηγεί το όχημά σας (με την άδειά σας) είναι καλυμμένο. Μοναδική προϋπόθεση για την κάλυψη είναι το άτομο αυτό να είναι κάτοχος της απαιτούμενης από το Νόμο Άδειας Οδήγησης.

Ποιες ζημιές καλύπτει το ασφαλιστήριο μου Αστικής Ευθύνης από ατύχημα του αυτοκινήτου μου; Τι είδους αποζημίωση καταβάλλεται από την ασφαλιστική μου εταιρία και σε ποιους;
Με την ασφάλιση αστικής ευθύνης από ατύχημα αυτοκινήτου, η ασφαλιστική σας εταιρία αναλαμβάνει να αποκαταστήσει τη ζημία που μπορεί να προκαλέσουν σε “τρίτους” τα πρόσωπα των οποίων η ευθύνη τους καλύπτεται από το ασφαλιστήριο σας (όπως είναι ο κύριος, ο οδηγός αυτοκινήτου κ.λ.π.), σε περίπτωση πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος με υπαιτιότητά τους.

Η ασφάλιση αυτή καλύπτει την αποκατάσταση των ζημιών που μπορεί να προκληθεί από το ασφαλιζόμενο όχημα σε τρίτους. Πιο συγκεκριμένα, η ασφάλιση αυτή καλύπτει την αστική ευθύνη λόγω θανάτωσης ή σωματικής βλάβης ή ζημιών σε πράγματα “τρίτων”, στην οποία περιλαμβάνεται και η χρηματική ικανοποίηση για ψυχική οδύνη ή ηθική βλάβη.

Η ασφάλιση περιλαμβάνει, επίσης, την κάλυψη της αστικής ευθύνης λόγω θανάτωσης ή σωματικής βλάβης των μελών της οικογένειας του ασφαλισμένου κύριου ή οδηγού του αυτοκινήτου ή κάθε άλλου προσώπου του οποίου η αστική ευθύνη καλύπτεται με την παρούσα ασφάλιση, και τούτο ανεξάρτητα από δεσμό συγγενείας.

Ποιοι ορίζονται ως τρίτα πρόσωπα: τρίτα πρόσωπα θεωρούνται και οι επιβαίνοντες στο όχημα που προκάλεσε το ατύχημα, οι οποίοι αποζημιώνονται κανονικά σύμφωνα με τα παραπάνω, αλλά όχι ο ίδιος ο ασφαλισμένος σαν συνεπιβάτης του οχήματός του, ούτε φυσικά ο οδηγός αυτού.

Ποιες είναι οι προαιρετικές Ασφαλίσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου;

  • Προσωπικό ατύχημα οδηγού για θάνατο ή μόνιμη ολική ή μερική ανικανότητα
  • Πυρός/ Τρομοκρατική Ενέργεια/Στάσεις/Απεργίες
  • Πυρός / Αυτανάφλεξη
  • Ολική Κλοπή
  • Μερική Κλοπή (αναφέρεται σε αφαίρεση εξαρτημάτων απαραίτητων για τη λειτουργία του αυτοκινήτου)
  • Υλικές Ζημίες κατά την διάρκεια αυτογνωμόνου αφαιρέσεως (Καλύπτει ζημιές που πιθανόν να προκληθούν στο όχημα από τον θύτη σε περίπτωση κλοπής του, εξαιρούνται οι ζημίες από πρόσκρουση-ανατροπή-σύγκρουση)
  • Ζημίες από φυσικά φαινόμενα (εξαιρούνται ζημιές συνεπεία χαλάζης και σεισμού)
  • Υλικές Ζημίες συνεπεία χαλάζης
  • Θραύση κρυστάλλων (απαλλαγή €150)
  • Θραύση κρυστάλλων Mondial
  • Οδική Βοήθεια και Φροντίδα Ατυχήματος (για οχήματα ηλικίας έως 10 έτη ή έως 20 έτη)
  • Πλήρης οδική και Ταξιδιωτική βοήθεια από βλάβη ή ατύχημα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
  • Παροχή Αυτοκινήτου Αντικατάστασης σε περίπτωση Πυρός ή Κλοπής
  • Απώλεια Εγγράφων (Κάλυψη μόνο σε περίπτωση κλοπής τους συνεπεία διάρρηξης στην Α ’κατοικία)
  • Απώλεια Κλειδιών (Κάλυψη μόνο σε περίπτωση κλοπής τους συνεπεία διάρρηξης στην Α ’κατοικία)
  • Νομική Προστασία ARAG
  • Νομική Προστασία MONDIAL PLUS (€3000)
  • Νομική Προστασία MONDIAL (€600)
  • Ιδίες ζημίες


Εμπλοκή σε ατύχημα στο Εξωτερικό
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ταξιδέψετε στο εξωτερικό με το αυτοκίνητο ή την μηχανή σας είναι η έκδοση «Πράσινης Κάρτας». Η «Πράσινη Κάρτα» καλύπτει την αστική σας ευθύνη έναντι τρίτων σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος και όχι την ασφάλιση προαιρετικών κινδύνων (ασφάλιση πυρός, κλοπής, μικτή ασφάλιση κ.λπ.) που τυχόν διαθέτετε στην Ελλάδα. Σε περίπτωση που προκαλέσετε ατύχημα, η δήλωση ατυχήματος πρέπει να υποβάλλεται στο αλλοδαπό Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης του τόπου του ατυχήματος αλλά και στην ασφαλιστική εταιρία σας κατά την επιστροφή σας στην Ελλάδα. Τα στοιχεία επικοινωνίας των Γραφείων Διεθνούς Ασφάλισης όλων των χωρών που συμμετέχουν στο Σύστημα της Πράσινης Κάρτας αναγράφονται στην πίσω όψη του εντύπου της πράσινης κάρτας.

Σε περίπτωση εμπλοκής στο εξωτερικό σε τροχαίο ατύχημα με υπαίτιο όχημα προερχόμενο από άλλη χώρα της Ε.Ε. και του Ε.Ο.Χ., έχετε τη δυνατότητα να προβείτε κατά την επιστροφή σας στη χώρα μας σε εξώδικο διακανονισμό της διαφοράς μέσω του Αντιπροσώπου Ζημιών της αλλοδαπής εταιρίας στην Ελλάδα, καθώς και του Οργανισμού Αποζημίωσης, το ρόλο του οποίου στην Ελλάδα επιτελεί το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης. Το ελληνικό Κέντρο Πληροφοριών, το οποίο αποτελεί υπηρεσία της Επιτροπής Εποπτείας ιδιωτικής Ασφάλισης, (τηλ. 210-3272.629) παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους Αντιπροσώπους Ζημιών στην Ελλάδα των ασφαλιστικών εταιριών που εδρεύουν στις χώρες της Ε.Ε. Σε κάθε περίπτωση, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική διαθέτει την προαιρετική κάλυψη «Φροντίδας ατυχήματος εξωτερικού», έτσι μπορείτε να ειδοποιήσετε άμεσα την υπηρεσία «φροντίδας ατυχήματος» της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, προκειμένου να σας βοηθήσουν και να σας διευκολύνουν στις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε.

Έχω υποχρέωση από το Νόμο να συνάψω ασφάλιση για το αυτοκίνητό μου; Σε ποια νομοθεσία βασίζεται η ασφάλιση αυτοκινήτου;
Η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης έναντι τρίτων από ατύχημα που μπορεί να προκαλέσει το αυτοκίνητό σας είναι υποχρεωτική βάση του νόμου Ν.489/76, όπως κωδικοποιήθηκε με το Π.Δ. 237/86 και ισχύει μέχρι σήμερα, όπου προβλέπονται οι βασικές διατάξεις «περί υποχρεωτικής ασφάλισης των εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης» και του νόμου Ν.2496/1997 που ρυθμίζει γενικά την ασφαλιστική σύμβαση.

Ποιες κυρώσεις προβλέπονται από το Νόμο, σε περίπτωση κυκλοφορίας ανασφάλιστου οχήματος;
Σύμφωνα με το νόμο 4141/ 2013 (ΦΕΚ Α΄ 81), o ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος θα πρέπει να σπεύσει να ασφαλίσει το όχημά του και να πληρώσει παράβολο αξίας 250 ευρώ υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. Στην περίπτωση που ο ανασφάλιστος ιδιοκτήτης δεν προβεί εντός της προθεσμίας των 8 ημερών στην αναγκαία ασφάλιση ή δεν πληρώσει το απαραίτητο παράβολο, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστείλει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη και του οχήματός του στις Αστυνομικές Αρχές, προκειμένου να του επιβληθούν οι κυρώσεις και ποινές που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και οι οποίες περιλαμβάνουν αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας μετά των πινακίδων κυκλοφορίας για 10 ημέρες, επιβολή χρηματικού προστίμου και άσκηση ποινικής δίωξης.

Εάν πουλήσω το όχημά μου, τι γίνεται με το ασφαλιστήριο που έχω συνάψει για την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης μου;
Στην περίπτωση μεταβίβασης της κυριότητας του οχήματός σας με οποιονδήποτε νόμιμο τρόπο, η ασφαλιστική σύμβαση που έχετε συνάψει λύεται αυτοδικαίως μετά την παρέλευση τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία της μεταβίβασης, η δε ασφαλιστική σας εταιρία υποχρεούται να σας επιστρέψει τα τυχόν μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα.

Τι καλύπτει η ασφάλιση ιδίων ζημιών ή αλλιώς μικτή;
Η ασφάλιση ιδίων ζημιών σας παρέχει κάλυψη από ζημιές για τις οποίες, είτε είστε υπαίτιος είτε όχι. Πιο συγκεκριμένα, αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να αποκαταστήσουμε τις υλικές ζημίες του δικού σας οχήματος από σύγκρουση, πρόσκρουση, εκτροπή, ανατροπή ή κατακρήμνιση, ακόμα και στην περίπτωση που εσείς είστε υπεύθυνος για το τροχαίο ατύχημα.

Τι σημαίνει ο όρος “απαλλαγή” και σε τι με ωφελεί;
“Απαλλαγή” είναι το χρηματικό ποσό το οποίο δεν έχει υποχρέωση να καταβάλει η ασφαλιστική εταιρία ως αποζημίωση και επιβαρύνει τον ασφαλισμένο σε κάθε περίπτωση ζημίας. Συνεπώς, αν η ασφάλιση συμφωνήθηκε με “απαλλαγή” του ασφαλιστή για ορισμένο ποσό ανά ατύχημα, η ασφαλιστική εταιρία ευθύνεται μόνο για την τυχόν πέραν του ποσού της απαλλαγής ζημία. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το ύψος της “απαλλαγής” επηρεάζει πτωτικά το ύψος των ασφαλίστρων. Επομένως, όσο μεγαλύτερη είναι η “απαλλαγή” που θα συμφωνήσετε με την εταιρία σας, τόσο χαμηλότερα θα είναι τα ασφάλιστρα που θα πληρώσετε.

Τι δικαιολογητικά θα πρέπει να έχω για να αποζημιωθώ από την ασφαλιστική εταιρία;
Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι εάν επιλέξετε να επισκευάσετε το αυτοκίνητο σας σε ένα από τα συνεργαζόμενα με τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική συνεργεία, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε και εν συνεχεία να πάρετε την αποζημίωση, όπως γίνεται στις άλλες περιπτώσεις, αφού όλη η διαδικασία αναλαμβάνεται από εμάς.

Αν επιλέξατε παρόλα αυτά η επισκευή να γίνει σε συνεργείο της επιλογής σας, τότε τα δικαιολογητικά που συνήθως χρειάζονται για την αποζημίωση σας είναι τα ακόλουθα (τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορεί να διαφέρουν κατά περίπτωση, αναφερόμαστε στην περίπτωση που σημειώθηκαν μόνο υλικές ζημιές):

  • Αντίγραφο του Δελτίου Συμβάντων, αν έχει επιληφθεί αστυνομική αρχή,
  • Δήλωση ατυχήματος ή έντυπο φιλικής δήλωσης,
  • Πραγματογνωμοσύνη, η οποία συνήθως διενεργείται από πραγματογνώμονα που ορίζει η εταιρία μας ή η εταιρία του άλλου εμπλεκόμενου οδηγού.
  • Τιμολόγια επισκευής


Μπορώ να προχωρήσω στην επιδιόρθωση της ζημίας του αυτοκινήτου μου, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του ασφαλιστή;
Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να προχωράτε σε επιδιόρθωση οποιασδήποτε ζημίας, πριν τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης από τον ασφαλιστή σας ή χωρίς τη συγκατάθεσή του.

Πως θα μου καταβληθεί η αποζημίωση;
Η αποζημίωση καταβάλλεται με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου της αποζημίωσης.

Ο Φιλικός Διακανονισμός εφαρμόζεται μόνο με τη συμπλήρωση εντύπου φιλικής δήλωσης;
Δεν είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του εντύπου φιλικής δήλωσης για την εφαρμογή του μηχανισμού αρκεί να υπάρχει συμφωνία των δύο εμπλεκόμενων οδηγών ως προς την υπαιτιότητα. Ο αναίτιος οδηγός πρέπει να υποβάλλει αρνητική δήλωση στην ασφαλιστική του εταιρία, η οποία στέλνει σχετική ερώτηση στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για το αν αποδέχεται να ενταχθεί η ζημιά στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής (Φιλικός Διακανονισμός).

Μπορώ να διακόψω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου;
Και βέβαια μπορείτε να διακόψετε το συμβόλαιο σας εάν το επιθυμείτε. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας προσκομίσετε μία επιστολή με την οποία να ζητάτε τη διακοπή της ασφάλισής σας. Καθώς είναι πολύ σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε τι σας οδήγησε σε αυτή την απόφαση, θα παρακαλούσαμε να μας αναφέρετε και κάποιους από τους λόγους για τη διακοπή του συμβολαίου, έτσι θα μας βοηθήσετε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα.

Υπάρχουν συμβεβλημένα με την Δύναμις συνεργεία;
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική συνεργάζεται με αξιόπιστα συνεργεία στην Αθήνα και την περιφέρεια. Δείτε ποια είναι αυτά.

Γιατί να επιλέξω συμβεβλημένο συνεργείο;
Επιλέγοντας συμβεβλημένο με τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική συνεργείο, απολαμβάνετε μια σειρά προνομίων, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι τα ακόλουθα:

  • Απευθείας πληρωμή από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική στο συνεργαζόμενο συνεργείο χωρίς να απαιτείται καταβολή χρημάτων από εσάς (σε περίπτωση μη ευθύνης).
  • Προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση.
  • Διαγνωστικός έλεγχος 15 σημείων.
  • Παροχή αυτοκινήτου αντικατάστασης εάν κριθεί απαραίτητη η παραμονή του δικού σας για πάνω από δύο εργάσιμες ημέρες στο συνεργείο (απαραίτητη η ύπαρξη πιστωτικής κάρτας)*.
  • Εγγύηση εργασιών και ανταλλακτικών για δύο έτη*.
  • Εσωτερικό και εξωτερικό πλύσιμο*.
  • Βασικό service δωρεάν εάν η ζημιά ξεπερνάει τα €200*.
  • Μεγάλο service δωρεάν εάν η ζημιά ξεπερνάει τα €900*.
  • Σε περίπτωση που εσείς είστε υπαίτιος και πληρώνετε ο ίδιος, θα τιμολογηθείτε με έκπτωση 15% στα ανταλλακτικά και 20% στην εργασία*.
  • Μηδενική συμμετοχή σας στο κόστος απομείωσης ανταλλακτικών (για αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών)*.

*Διατίθεται αποκλειστικά στο συνεργαζόμενο συνεργείο F.M.S. Fleet Management Solutions


Σε περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου μου η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική μου παρέχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μου;
Βεβαίως μπορεί να σας παραχωρηθεί αυτοκίνητο αντικατάστασης για τις μετακινήσεις σας αρκεί να αναφέρεται η συγκεκριμένη κάλυψη στο συμβόλαιο σας.

Σκάφος


Πώς μπορώ να ασφαλίσω το σκάφος μου;
Για την ασφάλιση του σκάφους σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν από τους εκπροσώπους μας ή με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο. Απαραίτητα δικαιολογητικά για τη σύναψη συμβολαίου ασφάλισης αποτελούν η άδεια πλόων και η άδεια χειριστού σκάφους.

Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του σκάφους μου για ζημιές έναντι τρίτων;
Σύμφωνα με το νομοθετικό διάταγμα 2743/99 έχει θεσπιστεί η δια του νόμου υποχρέωση ασφάλισης Αστικής Ευθύνης των σκαφών αναψυχής στην Ελληνική Επικράτεια.

Η υποχρέωση αυτή εφαρμόζεται για τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής άνω των 7 μέτρων (ανεξαρτήτως της σημαίας), όλα τα ταχύπλοα ή ταχυκίνητα σκάφη όπως αυτά αναφέρονται με τους κανονισμούς λιμένα, καθώς και όλα τα επαγγελματικά σκάφη αναψυχής.

Τα σκάφη που νοούνται ταχύπλοα βάση του ισχύοντος κανονισμού λιμένος, ανεξάρτητα από τον τύπο ή/και το υλικό κατασκευής τους είναι όσα φέρουν:

  • Εξωλέμβια μηχανή πάνω από 30 HP ή
  • Εσω/εξωλέμβια μηχανή πάνω από 40 HP ή
  • Εσωλέμβια βενζινομηχανή πάνω από 50 HP ή
  • Εσωλέμβια πετρελαιομηχανή πάνω από 70 HP .


Αν είναι πνευστού τύπου (φουσκωτό) και φέρει:

  • Εξωλέμβια μηχανή πάνω από 15 HP ή
  • Εσω/εξωλέμβια μηχανή πάνω από 30 HP ή
  • Εσωλέμβια μηχανή πάνω από 50 HP .


Βάσει του νομοθετικού διατάγματος τα ασφαλιζόμενα κεφάλαια που προβλέπονται είναι μέχρι:

  • 300.000 ευρώ για Σωματικές Βλάβες
  • 150.000 ευρώ για Υλικές Ζημίες
  • 90.000 ευρώ για πρόκληση Θαλάσσιας Ρύπανσης


Η μη συμμόρφωση καθώς και μη εφαρμογή της υποχρεωτικής ασφάλισης επιφέρουν κυρώσεις με φυλάκιση τουλάχιστον 6 μηνών και πρόστιμο έως και δεκαπέντε (15) χιλιάδων Ευρώ.

Για ποιους άλλους κινδύνους μπορώ να καλύψω το σκάφος μου;
Μπορείτε να το καλύψετε για κάθε απώλεια ή ζημία που οφείλεται σε:

  • Θαλάσσιους κινδύνους.
  • Πυρκαγιά ασφαλιζόμενου σκάφους.
  • Πειρατεία.
  • Εκβολή (απόρριψη αντικειμένων στη θάλασσα).
  • Πρόσκρουση στις λιμενικές εγκαταστάσεις ή σε εξοπλισμό τους.
  • Προσάραξη.
  • Σεισμό, έκρηξη ή κεραυνό.
  • Ηφαιστειακή έκρηξη.
  • Κλοπή του σκάφους.
  • Κλοπή του εξοπλισμού αυτού (καλύπτεται βάσει αποδεδειγμένης διάρρηξης, δηλαδή βίαιη παραβίαση του σκάφους).
  • Κακόβουλες πράξεις.
  • Ζημίες κατά τη θαλασσοπορεία.
  • Ζημίες κατά την οδική μεταφορά του οχήματος με trailer.
  • Ζημίες σε άξονα, πόδι, προπέλα.
  • Μηχανικές Βλάβες.
  • Κάλυψη Πολέμου, απεργιών & πολιτικών πράξεων.
  • Κάλυψη προσωπικών ειδών.


Περιουσία


Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής στην κατοικία μου;
Καλέστε την αστυνομία, η οποία θα συμπληρώσει δελτίο συμβάντος, αντίγραφο του οποίου θα σας δώσει. Στη συνέχεια καλέστε εμάς ή τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο για να δηλώσετε τη ζημιά.

Τι μου προσφέρει η κάλυψη της Τεχνικής Βοήθειας;
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική σε συνεργασία με την Mondial Assistance σας παρέχει τη δυνατότητα να καλέσετε 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες το χρόνο για τεχνική βοήθεια. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει αυτή η κάλυψη στο ασφαλιστήριο σας συμβόλαιο.
Η κάλυψη της τεχνικής βοήθειας σας εξασφαλίζει δωρεάν υπηρεσίες επισκευής:

  • Υδραυλικών εγκαταστάσεων (εξαιρούνται οι εγκαταστάσεις αποχέτευσης)
  • Ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων
  • Κλειδαριών και λοιπών συστημάτων ασφαλείας
  • Υαλοπινάκων και καθρεπτών
  • Οικοδομικών εργασιών
  • Ελαιοχρωματισμών
  • Ξυλουργικών εργασιών
  • Εγκαταστάσεων κεραιών τηλεόρασης
  • Θέρμανσης – ψύξης (εξαιρούνται οι σωληνώσεις)
  • Ενοικίασης TV – VIDEO – DVD
  • Υπηρεσίες ασφαλείας
  • Οικιακών συσκευών
  • Σιδηροκατασκευών/ Αλουμινοκατασκευών
  • Απολυμάνσεως
  • Τεντών
  • Μονώσεων
  • Ξύλινων δαπέδων
  • Αποφράξεων


Σε ποια αξία αποζημιώνομαι σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία μου;
Η ΔΥΝΑΜΙΣ ασφαλιστική σας αποζημιώνει σε «Αξία Καινούριου» δηλαδή, σε πλήρη αξία αντικατάστασης ως καινούργιο και χωρίς να αφαιρεθεί οποιοδήποτε ποσοστό παλαιότητας λόγω χρήσης ή τεχνολογικής απαξίωσης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ηλικία του ασφαλιζόμενου κτιρίου να μην ξεπερνά τα 25 έτη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εξαιρέσεις μπορείτε να διαβάστε τον ειδικό όρο του συμβολαίου περί αντικατάστασης (παράγραφοι α. και β.) ή να ζητήσετε την ενημέρωση σας από εμάς ή τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Εάν η ηλικία του ασφαλιζόμενου κτιρίου είναι μεγαλύτερη των 25 ετών, τότε θα αποζημιωθείτε στην «Πραγματική Αξία», δηλαδή θα ληφθεί υπόψη η παλαιότητα του κτηρίου ή του περιεχομένου και ο υπολογισμός της αποζημίωσης θα βασιστεί στην πραγματική τους αξία.

Μπορώ να ασφαλίσω την κατοικία μου από τον κίνδυνο του Σεισμού;
Η κατοικία σας μπορεί να ασφαλιστεί από τον κίνδυνο του σεισμού αρκεί να έχει κτιστεί με νόμιμη οικοδομική άδεια μετά το 1960, και να μην έχει υποστεί ζημιές από προηγούμενο σεισμό.

Μπορώ να ασφαλίσω μόνο το περιεχόμενο της κατοικίας μου;
Και βέβαια μπορείτε να ασφαλίσετε αποκλειστικά και μόνο το περιεχόμενο της κατοικίας σας.

Οι κοινόχρηστοι & βοηθητικοί χώροι (ασανσέρ, αποθήκες, γκαράζ) μπορούν να ασφαλιστούν;
Παρότι οι κοινόχρηστοι και βοηθητικοί χώροι δεν συμπεριλαμβάνονται στις αξίες των ασφαλισμένων κτιρίων μπορούν να ασφαλιστούν ξεχωριστά.

Σε περίπτωση μονοκατοικίας, δεν υφίστανται κοινόχρηστοι χώροι. Οι βοηθητικοί χώροι μπορούν να ασφαλιστούν εφόσον αναφερθούν αναλυτικά στο ασφαλιστήριο και ορισθεί ασφαλιζόμενο κεφάλαιο.

Σε περίπτωση διαμερίσματος, η αναλογία αυτού στους κοινόχρηστους και κοινόκτητους χώρους θα πρέπει να δηλωθεί χωριστά βάσει του καταστατικού της πολυκατοικίας και να ορισθεί πρόσθετο ασφαλιζόμενο κεφάλαιο. Οι βοηθητικοί χώροι μπορούν να ασφαλιστούν εφόσον αναφερθούν αναλυτικά στο ασφαλιστήριο και ορισθεί ασφαλιζόμενο κεφάλαιο.

Το σύνολο των κοινοχρήστων και των κοινόκτητων χώρων μιας πολυκατοικίας, μπορεί να ασφαλιστεί με αίτηση ασφάλισης από τον Διαχειριστή.

Τι χρειάζεται να κάνω για να ασφαλίσω το σπίτι μου;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, για να ενημερωθείτε καλέστε μας για να μιλήσετε με έναν από τους έμπειρους συνεργάτες μας στην ασφάλιση περιουσίας ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Τι χρειάζεται να κάνω για να ασφαλίσω την επιχείρησή μου;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, για να ενημερωθείτε καλέστε μας για να μιλήσετε με έναν από τους έμπειρους συνεργάτες μας στην ασφάλιση περιουσίας ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Τι πρέπει να κάνω αν πάθει ζημιά το σπίτι μου;
Θα πρέπει να μας καλέσετε άμεσα και να προβείτε στην αναγγελία της ζημιάς, εν συνεχεία θα σας δοθούν οδηγίες από τους έμπειρους συνεργάτες μας για το πώς να πράξετε ανάλογα με την περίπτωση

Τι πρέπει να κάνω αν πάθει ζημιά η επιχείρησή μου;
Θα πρέπει να μας καλέσετε άμεσα και να προβείτε στην αναγγελία της ζημιάς, εν συνεχεία θα σας δοθούν οδηγίες από τους έμπειρους συνεργάτες μας για το πώς να πράξετε ανάλογα με την περίπτωση.

Μπορώ να ασφαλίσω την εξοχική μου κατοικία;
Βεβαίως, με τα προγράμματα ασφάλισης εξοχικής κατοικίας της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική έχετε την επιλογή βασικών ή εκτενών καλύψεων για το εξοχικό σας, για να αισθάνεστε σίγουροι για την περιουσία σας, ακόμα κι όταν βρίσκεστε μακριά.

Πως ορίζονται οι ασφαλιζόμενες αξίες;
Η ασφαλιζόμενη αξία ορίζεται για το κτήριο ανά τετραγωνικό μέτρο κατασκευαστικού κόστους και για το περιεχόμενο ανάλογα με το είδος (έπιπλα, εξοπλισμός, εμπορεύματα, μηχανήματα κ.λπ.).

Καλύπτονται κοσμήματα - χρήματα εντός του σπιτιού μου;
Τα χρήματα ή τα κοσμήματα εντός της οικίας δεν καλύπτονται σε καμία περίπτωση, προτείνεται η φύλαξη τους σε τραπεζική θυρίδα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάστε τον όρο του συμβολαίου 2.8 περί αντικειμένων που δεν ασφαλίζονται ή να ζητήσετε την ενημέρωση σας από εμάς ή τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Μπορώ να αλλάξω τις καλύψεις του συμβολαίου μου;
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική σας δίνει τη δυνατότητα να αλλάξετε τις καλύψεις του συμβολαίου σας καθώς αναγνωρίζει ότι οι ανάγκες σας μεταβάλλονται. Η διαδικασία είναι πολύ απλή, για να ενημερωθείτε καλέστε μας για να μιλήσετε με έναν από τους έμπειρους συνεργάτες μας στην ασφάλιση περιουσίας ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Σε περίπτωση που αγοράσω αντικείμενα σημαντικής αξίας, πρέπει να το δηλώσω στην εταιρία;
Ναι, και γενικότερα θα πρέπει να δηλώνετε εγγράφως κάθε μεταβολή οποιασδήποτε φύσεως, περιεχομένου, εκτάσεως κτλ. Που επέρχεται στο ασφαλισμένο αντικείμενο. Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι η ασφάλιση σας καλύπτει αποκλειστικά τα ασφαλισμένα αντικείμενα όπως αυτά αναφέρονται στον Πίνακα Ασφάλισης του συμβολαίου σας.

 

 

 

 

 

 

Κύλιση στην Αρχή